Svar på frågestunden

Vems blogg läser du helst,Kissies eller kenzas?

Svar: Läser Kenzas blogg, den är grym!

1. Är du hellre 12 barnsmamma än oskuld livet ut??
2. Hur bra är du i skolan??
3. Vad gör du på fritiden, asså går du på någon aktivitet eller så??
4. Göra något någon dag??

Svar: 1. Ja!
         2. Hmm...jag tycker att jag är rätt så bra, iaf typ på matte.
         3. Nej, gick på dans förut och ska snart ska jag kanske börja på klättring.
         4. Ja visst! ;)

vilken är din favorit affär?

Svar: Om du menar klädaffär så är det typ Ginatricot och Bik Bok, om du menar sko affär så tror jag att jag tar "Din Sko", men det finns rätt många!

Vilken är din favorit blogg om man bara räknar med dina kompisars bloggar?
Gillar du fjortis boiiis?
Hur många killar har du vart ihop med?
Kissie eller Dessie?
Visst var dom där killarna vid popexpressen as snygga? :D <3

Svar: 1. Jag tycker om alla mina kompisars bloggar!
         2. Yes I do!
         3. Säkert typ 100 på dagis, men sen har jag bara varit ihop med 1.
         4. Dessie.
         5. JA!!!! :D <3

vad vill du helst va, rik men olycklig, eller fattig men lycklig?

Svar: Hmm...svår fråga, det beror på vad man menar med fattig, om man menar att man typ inte ens har råd med 1 tröja som kostar 50 kr så skulle jag ta rik men olycklig, men om man menar att fattig är att man endå har råd med kläder och mat och sånt, så skulle jag ta fattig med lycklig, haha långt svar, men men...:)

Bästa minnet med din syster ?

Svar: Oj, det är MÅNGA! Älskar min syster!

Hej hur gör du en sån smiles? Kram

Svar: Hur menar du? Kram

vad tycker du om bloggen: www.soultwins.blogg.se?

Svar: Har aldrig läst den, eller jo 1 gång och den verkade bra! ;)


Hoppas ni blev nöjda med svaren! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: hermy

sv: jaha lycka till

2010-09-23 @ 20:46:29
URL: http://hermy.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ¨åh tack så mkt hihi :D

2010-09-23 @ 20:50:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0