Måndag - Förlåt

Hejhej!

Först och främst så vill jag be om ursäkt för den jätte dåliga uppdateringen, för igår så skrev jag bara 1 enda inlägg, men det var bara för att jag stannade hos Mikaela en "liten" stund efter dom andra hade gått hem och då "lekte" vi med hennes hamster, Mini, och gick ut och sånt. Jag var där tills typ 21.30 :O och när jag kom hem så gick jag direkt och la mig för jag hade jätte ont i huvudet "/
Men men..nu ska jag berätta lite om dagen idag.

Vi började 08.00 med B-språk och sen så hade vi NO, och vi kollade på någon film och man skulle hitta typ 3 intressanta fakta som var med i den filmen, men jag somnade istället, hihi! ^^
Sedan åt vi lunch och det blev kycklingsallad, det var jätte gott. Sen så hade vi 1X2 och jag fick bara 6 av 10 rätt haha. Efter det hade vi Svenska men kommer inte ihåg vad vi gjorde och sista lektionen var bild. Och mitt i hela lektionen så var det en tjej i våran klass som typ hade fyllt år i Fredags, så hon bjöd på chokladbollar, så himla gott!
Egentligen slutade vi 14.10 men jag gick från skolan 13.45 för jag skulle till doktorn.
Nu sitter jag bara i mitt rum och pluggar till ett prov imorgon -.-'


Sommaren 09!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0