Info om Veckans blogg-tävlingen

Bara så att ni vet så avslutas "veckans blogg-tävlingen" idag eller imorgon istället för på Söndag. Men det är bara för att på Lördag så ska jag göra någonting, men kommer inte ihåg vad xD Och på Söndag så ska jag till Gröna Lund med skolpoliserna, på Måndag ska vi cykla och tälta med klassen, på Tisdag så kommer vi hem från tältningen och då kommer jag vara helt slut typ, så jag bestämde mig för att antingen avsluta tävlingen idag eller imorgon. Men glöm inte att anmäl er om ni vill vara med och få chansen att vinna en länkning i min blogg i en HEL vecka. Gå lite längre ner i bloggen för att komma till det inlägget.


Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

Hej!

tävling mellan britneys låtar scrolla ned till det inlägget och skriv den lår du hata mest

2010-05-20 @ 16:47:14
URL: http://briitneyspears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0