Vad ska rubriken heta? XD

Har precis kollat klart på top model och nu väntar jag på att Therese ska komma hem. Hon skulle till centrum och köpa någonting tror jag, och så har hon vart på utvecklingssamtal i skolan, fast fett konstigt, det är ju studiedag, så jag fattar inte hur man måste gå på utvecklingssamtal när man är ledig, det verkar ju ganska konstigt :O

När hon kommer hem så tror jag att hon ska göra klart min header och jag kan bara säga att min blogg kommer bli färgglad :D. Hoppas att det blir bra, annars får jag väl nöja mig med den designen som jag har nu.



Pussar och kramar! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

som vanligt ser du på top model och på mtv HAHAHAxD



2010-03-08 @ 17:24:50
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0