Top model :D♥

Halloj alla underbara och mindre underbara! ♥

Skoldagen idag har vart ganska lugn förutom sista lektionen då jag och Felicia satt och skrattade skit högt hela tiden xD
Nu ska jag berätta lite om skoldagen.

Vi började 08.10 med tystläsning och sen hade vi Svenska och vi arbetade med "ÖN" och nu har jag gjort klart kapitel 2, fast egentligen så ska man vara på typ kapitel 5 haha, men jag har jätte dålig fantasi när det kommer till att man måste skriva som en saga och sånt. Efter det hade vi NO kemi, jätte kul, älskar kemi ^^
Sen åt vi lunch och det blev korv med potatismos och det är ingen pulvermos, utan dom gör potatismoden själva, så den blir jätte god :)
Efter lunchrasten så hade vi idrott och vi hade vikarie, och vi körde först keppsbrott och sen typ killerboll, skit kul :D
Sista lektionen var SO och vi typ pratade om "vad är en öken för dig?" och sånt. Vanligtvis så hatar jag SO men idag var det faktiskt soft, eftersom vi först pratade lite om öknen och sen fick vi se en film resten av lektionen! ^^
Just nu sitter jag och kollar på top model och tyvär så kommer det ingen bild på mitt face idag, för jag har fått en jätte stor finne på hakan och den är typ illröd, vad fan ska jag ta mig till. Jag har alrdig klämt en finne i hela mitt liv, och jag blir ganska äcklad av att bara tänka på att klämma en finne, så vad ska jag ta mig till liksom :O
Nu ska vi inte prata mer om äckliga finnar, nu kommer lite bilder från dagen ^^

Varning för suddiga bilder!


På NO:n, vi skulle blanda några pulver med jod och se vad som hände. Den här blev coolast, så jag var tvungen att ta kort på den, haha! XD


Felicia xD (sista lektionen)


Felicia igen xD


Haha Felicia återigen xD


Jag haha xD


Felicia x)


Och sista bilden, Felicia xD

Felicia glömde att skicka resten av bilderna som hon tog från sin mobil. Det är därför det bara är 1 bild på mig! ;)

Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0