Svaren

Postat av: Ellinor

hur många besökare har du på din blogg ? ;) <3


Svar: Det varierar, men ibland har jag någonting med 20, sen andra dagen kanske jag har någonting med 60, och om jag inte skriver på ett tag så har jag väl ungefär 12-16 ;)

Postat av: Johanna

1.Vilken är din favorit affär?
2.Din favorit blogg?
3.Favorit djur?

Svar: 1. Det finns många affärer som jag gillar ;)
         2. Min favorit blogg..hmm..jag har många, b.l.a mina vänners bloggar och Fokis blogg ;)
         3. Jag har många favorit djur, t.ex hamstrar, hundar, kaniner m.m ;)

Postat av: Chop chop

Vilka skor använder du mest?

Svar: Just nu använder jag mina "stövlar" men också mina gympaskor ibland ;)

Postat av: Adna

1. Vad tycker du om min blogg?
2. vilken parfym anvender du ?
3.Vad e ditt favoritland?

Svar: 1. Din blogg är väl rolig att läsa ;)
         2. Naomi Campbell CAT DELUXE ;)
         3. Mitt favorit land är ju såklart Sverige, men om du menar "utomlands" så är det Egypten ;)

Postat av: felle

vilken e din favvo affär?

Svar: Som jag skrev där uppe så finns det många affärer som jag gillar ;)

Postat av: adna

hur kom di po ditt bloggnamn?

Svar: Hmm..hur kom jag på mitt bloggnamn..jag satt och tänkte och tänkte och till slut så kom jag på att min blogg kunde heta någonting "glatt", så då kom jag fram till att den kunde heta "smmajl" för varje gång man skulle gå in på min blogg så skulle man bli glad och få ett léende på läpparna, hihi! ^^

Postat av: Laura :))

Vad är ditt favorit godis? :D

Svar: Mitt favorit godis är nog sött, salt surt, och LAKRITS! ;)

Postat av: felle

om du hade tre önskningar vad skulle du önska då?

Svar: Först skulle jag önska att det blev sommar NU! Sen skulle jag nog önska att jag får en ny kamera, och det sista skulle nog bli att jag fick 1000000000000000000000 fler önskningar ;)


Hoppas ni blev nöjda med svaren! ;)<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: mysecreti

Kommar du ha flera frågestunder ? :)

2010-03-29 @ 15:47:30
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0