SOOOOOOL :D♥

Woooohooooo, som ni kanske märker på rubriken så har det varit sol hela dagen :D
Man blir så glad av solen :D


Hur som helst, nu ska jag berätta lite om dagen :)

Jag vaknade 09.20 av att pappa väckte mig och frågade om jag och Johanna skulle följa med han och morfar till Lycksele, och det ville vi för vi skulle köpa godis på Dollar $tore, och lite godis till hemresan också. Vi åker nog hem på Söndag tror jag :). När vi hade vart på Dollar $tore så skulle morfar och pappa köpa mat, skit tråkigt, så jag och Johanna gick till Åhléns, för jag skulle endå se om jag hittade några strumbyxor, men såklart så fanns det inte i min storlek typ och så kostade dom för mycket -.-'. Men då såg jag att jag hade ett missat samtal på mobilen och det var mamma som hade försökt ringa mig, så jag ringde upp och då sa hon att dom hade öppnat en Lindex typ några meter ifrån Åhléns, så jag och Johanna gick dit, och där hittade jag strumpbyxor och så köpte jag ett lepsyl också (men bilder kommer som sagt när jag kommer hem).
Sen åkte vi tillbaka och då åkte jag och Johanna snöskoter ganska länge, och jag körde hela tiden xD, men det är kul :D. Till middag blev det någon fläskfilé gryta med Jasmineris, och det var jääääättttteeeee gott!
Efter middagen så gick jag och Johanna ut en liten stund igen och då gick vi upp på taket, och då såg vi att snöhögen hade blivit ännu högre så man kunde gå ner, från taket till snöhögen xD.
När vi kom in så spelade vi UNO medans vi kollade på Sveriges Värsta Bilförare, så himla sjukt program asså xD

Nu måste jag hoppa in i duschen, känner mig verkligen jätte ofräch.

1. Originalet?
2. Annan ljusstyrka eller hur man säger?
3. Eller denna?

Jag har brist på bilder för tillfället, men här kommer några gamla bilder.

Vilken tycker ni är finast?

Ettan?
Tvåan?
Trean?

Skriver nog inget mer senare, för när jag har duschat klart så ska jag nog gå och sussa.

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felicia

jag tycker att trean e finast. :):):):):):):)

2010-03-05 @ 10:41:29
URL: http://falicialindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

2

2010-03-05 @ 16:20:39
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0