Home!

Tja tja! ;)

Jag har vart hemma hela dagen idag också, för igår kväll så kändes det som om jag fortfarande var sjuk, och jag hade lite feber också, så jag bestämde mig för att vara hemma även idag. Hoppas att jag kan gå till skolan imorgon, för jag saknar mina kompisar enormt och det har blivit ganska tråkigt att bara vara hemma och inte göra någonting :(
Nu ska jag gå ner och göra mellis, har bara ätit frukost idag, så är vrålhungrig. Men jag skriver mer sedan.




Ni har säkert sett dom här 2 bilderna förut eftersom jag har lagt upp dom på bloggen en gång tidigare, men ville lägga upp dom igen, för jag känner mig som en mäster fotograf (alltså det är jag som har tagit dom här bilderna, i Norrland på sportlovet) ;)

Pusshej!


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0