Hemma från bion!

Hejsan! ♥

Kom hem från bion för typ 15-20 minuter sedan. Vi var på Heron och vi såg I  Love You Fhillip Morris. Den var jätte bra och rolig. Det var bara 9 personer med mig, Hanna och Cissi, i hela salongen, och salongen hade typ 13 rader xD. Men det var bra att det bara var så några, för då kunde man asgarva högt, haha, annars är det pinsamt! XD

När vi kom till Heron så gick vi direkt upp dit där man köper biljetterna och snacks & sånt, men när vi kom upp dit så såg vi att det var helt nerdraget, och ingen av oss hade tänkt på hur mycket klockan var, och klockan var typ 10.45 men det dära stället där man köper biljetter och sånt öppnade 11.00. När vi hade hämtat våra biljetter så gick vi ner och åt lunch i typ nästan 1 timme haha, sen gick vi upp och köpte lite snacks och dricka. Filmen var typ 1 timme och 38 minuter och jätte bra, som jag skrev där uppe.

Nu sitter jag bara här och kollar på Life Of Ryan och ska göra några fler kategorier i bloggen! ;)

Filmen!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0