Torsdag, släkt från Norge!

Asså jag vet att min uppdatering är skit dålig men jag har aldrig tid att skriva nu för tiden för det händer så mycket på dagarna och så, speciellt om det är fint väder, som det var varit den här veckan!
Men bara så att ni vet liksom, om ni tror att jag har tröttnat på bloggandet, så ska ni veta att det har jag absolut inte!

Aja, kom till landet för typ 2 timmar sedan och då träffade vi min morbror, hans tjej och våran kusin som kom hit igår från Norge.
Juste, imorgon är det ju midsommarafton! Hur ska ni fira midsommarafton i år? ;)
Själv ska jag ner till midsommarstången och kolla när dom andra typ dansar och sen ska vi äta en god lunch, eller gör man det innan kanske? Aja, och sen ska vi typ äta middag, mys mys! ^^


Nytagen bild...!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0