Boring

OM JUST DIG


FULLSTÄNDIGT NAMN:
Jennifer ***** *******.
BOR: Stockholm.
SMEKNAMN: Jempa, Ärtan & Uffie.
INTRESSEN: Vänner, Shopping, Semester.
SKOLA: De du.


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..


SAKNAT NÅGON: Aa.
ÅNGRAT NÅGOT: Ja!
LJUGIT: Kommer inte ihåg.
SVIKIT NÅGON: Nej, eller tror inte det iaf.
KÄNNT DIG SÄMST: Några gånger.
GRÅTIT: Ja.
SKRATTAT: JA, nästan hela tiden.
VARIT SJUK: Nix :)
VARIT UTOMLANDS: Var ju i Cypern, kom hem igår ju.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Aa.


KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA:
När jag är ledsen, ibland glädjetårar och när jag skrattar mycket.
SKRATTAR DU OFTA: När jag inte gråter :P
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU?: Glad :D
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja.


KÄRLEK!


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Nej.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Beror på...
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ingen aning.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nej.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Ingen...
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Typ..
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Men ja?
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Snälla, bra personlighet, söta/snygga ^^
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Både och!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Bara han är längre än mig så är det okej.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar faktiskt ingen roll.


UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blondin.
ÖGON FÄRG: Gröna :D
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt.
SNYGG ELLER FUL: Inte ful direkt, men inte särskillt snygg, enligt mig själv ;)
NÖJD ÖVER DIG & DITT UTSEEND: Nja...
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER?: Har väl hänt :P
ELLER TVÄRTOM ?: Till mig har dom inte sagt något sånt iaf.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja! :D
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Har alltid det, passar inte med korta naglar.
SMINKAR DU DIG: Bara mascara, varför ska man gömma sig bakom en massa smink?
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN?: Vet inte?


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0