Tillbaka från Åsele nu!

Hejhej ^^

Kom nyss tillbaka till stugan. Har ju varit på Åsele marknad och kollat lite. Jag köpte bara ett par solglasögon och en typ "plånbok" eller jag vetefan vad det heter, men bild kommer iaf sen så då kommer ni nog fatta, det är ingen idé att jag ens försöker förklara haha :P
Dom har som nåt tivoli dära också, eller det fanns inte lika många grejer som förra året men tekopparna är en tradition som man måste följa varje år man är där haha! Men våran "tekopp" snurrade typ mest av allas och det var så jävla roligt haha ^^

Aja, nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska kanske ut och cykla med Therese lite, det beror på vad det är för väder då, för just nu är det mulet med mörka moln på himlen så det kommer nog kanske börja regna igen snart kanske.


Hehe en bild på mig i Cypern 2010! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

2010-07-18 @ 19:35:39
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: MADDES

okej :) Ikväll blir det film och myskväll med killen. Kram

2010-07-18 @ 19:40:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0