Panik!?

Hejhej!

Gud, jag har typ panik. Jag vet inte vad jag ska ha för kläder idag, pallar inte ha shorts, vill ha en klänning men jag har provat alla min klänningar som jag har och ingen är jag helt säker på om jag vill ha idag, omg! PANIK!
Och Mikaela kommer om typ 30 minuter. Hon är på bussen från kollot och så ska hon komma hit typ direkt.
Men jaja, nu ska jag inte fortsätta att babla, nu ska jag fortsätta att fixa mig!


Omg, mitt hår är en katastrof! Måste fixas nu, haha! :D


Komentera här sötnos♥
Postat av: Sannie

Jag har ritat av Kenza, ta en titt och säg vad du tycker! :)

Ris som ros ^^

2010-07-08 @ 19:43:23
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0