Mobilblogg - Bio

Hejhej! Idag var jag tvungen att gå upp klockan 9 för jag skulle kolla busstider och reservera biljetter till Shrek (nu och för alltid) i 3D för jag och Mikaela skulle se den:) Så vi åkte till Heron City och då åt vi först lunch och sen gick vi och köpte lite snacks och sånt. När bion var slut så åkte vi hem, eller vi åkte till Mikaelas landställe, alltså det ligger jätte nära där vi bor så man kan åka dit med buss, för vi var tvungen att passa Mikaelas hund för hennes brorsa skulle ut. Jaja, nu sitter jag i bilen påväg till Victoria och hennes familj, det ska bli riktigt najs. Men jag kommer kanske inte skriva i bloggen något mer idag, bara så att ni vet liksom. Men nu kommer jag inte ihåg något mer att skriva. Love Jennifer <3

Komentera här sötnos♥
Postat av: Mathilda - Gina Tricot News

Var filmen bra? Funderar på att se den i helgen :)

2010-07-09 @ 22:43:35
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0