Kom precis in

Hej! :)

Först och främst vill jag börja med att säga att jag blir så himla glad av alla söta komentarer jag får av er söta läsare, alltså ni förstår inte hur glad jag blir, tack så himla mycket! ♥

Nog om det. Har precis kommit in, har varit ute en liten stund och läst eftersom det är så himla varmt ute. Man kan ju liksom inte vara inne hela dagarna då, hihi ^^

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så att vi kan äta middag, det blir tacos, wohoo, det är så himla gott och dessutom så var det jätte länge sen vi åt det här hemma :D

Men nu ska jag hitta på någonting att göra!


Syrran och jag i Cypern, saaaaaaknar! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Melica

Skön bild ! ;D

2010-07-07 @ 17:55:56
URL: http://bigmacmelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0