Har varit på äventyr idag ^^

Hejsan :)

Idag har vi varit och åkt världens längsta linbana och det tog 1 timme & 45 minuter att åka den, men det var mysigt. Vi hade med oss fika också så vi fikade i vår lilla hytt hihi ^^
Vi kom tillbaka för kanske 1 timme sedan och så har vi precis ätit lite middag och så.

Nu ska jag ladda över bilder från kameran till datorn från idag och sedan skicka dom till min syster och sen ska jag ladda ner musik till min mp3 tror jag!



XOXO
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: aye

Hejhej:)Fin blogg du har^^^Händer något händer något speciellt hos dig idag`?Undrar även ifall du kan ställa några frågor i min frågestund, det kan vara allt från min familj,vänner,vardasgliv,fritid osv osv.http://ayeland.devote.se/blogs/5428652/fraagestund.htm#WriteComment

Ha en fortsatt trevlig dag //Ayeland.devote.se



2010-07-27 @ 19:36:34
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0