Fick besök

Hejhej!

Har precis ätit middag, det blev donken som pappa hade köpt till mig och Therese, mums!

Juste. Det knackade på dörren och jag gick ner och öppnade och då stod Johanna och Diana dära, aw dom hade kommit hit för att typ bara snacka och så, det var skit länge sen jag träffade Diana, och dom undrade hur jag mådde och ur det var med min svanskota osv, så himla söta dom är asså LOVE U 2! ♥♥♥

Har precis målat naglarna på tårna och på ena handen så nu ska jag väl ta och måla andra handen också. Och jag lägger ut bilder på hur det blev och vilken färg jag valde lite senare! ^^


Muppad bild -.-


Komentera här sötnos♥
Postat av: Felicia

kolla in min blogg!:)

2010-07-14 @ 19:26:19
URL: http://alexandrafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0