^^

Godmorgon sötisar! ^^

Vaknade typ nyss och har precis ätit frukost. Sitter här och typ ruttnar av tråkighet, haha, men det finns inget att göra, eller jo...fan...jag kom på att jag måste packa, fan också, orkade inte göra det igår så idag måste jag verkligen göra det. Vi åker ju till Norrland inatt, vet ingen exakt tid, men det kommer ju bli några inlägg innan vi åker och så kommer jag såklart ha med min datorn dit. Fast där vi är så funkar bara Telia, så min mobil kommer vara helt död, eller inte när vi åker och handlar och så, men när vi är i stugan så kommer den inte funka, men jag kommer nog klara mig ganska bra endå eftersom datan följer med :D

Nu ska jag börja plocka fram grejer som ska med och så skriver jag sen!



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0