Trött -.-

Hejsan! ♥
Det här blir nog sista inlägget för idag, men jag är jätte trött och har ingen sovmorogn imorgon. Jag, Hanna och Evelyn ska stå skolpoliser imorgon bitti istället för 3 andra tjejor. Men jag hörde att det skulle bli snöstorm imorogn, men inte vilken tid så vi får väl hoppas på det bästa. Men men. Vi börjar egentligen 08.40 men jag, Hanna och Evelyn måste stå jävla skolpolis 07.50 till 08.10 -.-. Asså jag pallar fan inte stå skolpolis, det är så himla tråkigt, men nu är det ju bara några månader kvar på 6:an och sen så börjar vi ju i 7:an och slipper skolpolis-skiten ;).


Sitter här och kollar på teve och ritar. Asså jag vill lära mig att rita fint, men det går fan inte, är helt hopplös på det, men men. Måste verkligen öva på att bli duktig på att rita, men jag vet inte varför jag vill det, haha xD.


Om detta blir det sista inlägget för idag så önskar jag er alla en god natt och att ni sover sött & drömmer massor av söta drömmar! ♥



Love
Jennifer ♥

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0