Torsdag, imorgon är det Fredag :D

Hejsan svejsan! ♥

Idag började vi 08.10 och då läste vi i typ 20 min och efter det så hade vi Svenska och vi jobbade med "ÖN", skit tråkigt -.-. När den lektionen var slut så hade vi en liten rast och sedan så hade vi typ NO tror jag och vi jobbade med Regnskogen ;). Till lunch blev det pannkakor, mums, men efter det så fick jag jätte ont i magen så jag kunde inte vara med på idrotten efter lunchrasten :/. Asså varje dag har jag ont i magen efter skollunchen, undrar varför?
Hur som helst så hade vi M-tid sista lektionen och i slutet så visade några i min klass lite saker på youtube. Vi slutade 14.10 istället för typ 14.25, najs :). Och när jag kom hem så åt jag mellis och nu kollar jag på top model :D.



När jag drog upp rullgardinen i mitt rum i morse så blev jag helt chockad.
På bilden ser ni varför jag blev chockad :O


Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Laura

SHIT! :O :D

2010-01-30 @ 10:51:17
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0