Svar på frågestunden :)

Hello! ♥

Nu hade jag tänkt att jag ska svara på frågestunden. Så här kommer svaren...



Postat av: Felle

har du gått på några sporter och vad?

Svar: Ja, jag har gått på dans :).


Postat av: Felle

hur länge har du haft din nya mobil?

Svar: Jag har haft min nya mobil i ungefär 2 månader och några dagar :).


Postat av: Felle

brukar du köpa dina kläder själv?

Svar: Jag köper mina kläder själv ibland, men ibland är det mamma som köper dom :).


Postat av: Johanna

1.Vilken är din favorit film?
2.Vilken är din favorit låt?

Svar: 1. Min favorit film är nog Mean girls, men jag har många andra också :).
         2. Min favorit låt är hmm....Lady Gaga's Bad Romance :).


Postat av: Felle

hur många örhängen har du?
hur många ringar har du?
hur många halsband har du?

Svar: 1. Jag har 84 par örhängen :).
         2. Jag har 20 stycken ringar :).
         3. Jag har 59 stycken halsband :).


Postat av: Ewwe,

Vad tycker du om barn som inte har de som vi har idag?

T.ex: Kläder, rent vatten , utbildning. Osv?

Svar: Jag tycker verkligen att det är synd om dom och INGEN i hela världen borde ha det så :).


Postat av: Diana

vad tycker du om handboll, vintern, skolan och shopping ? <3
haha kom bara på nåt :p

Svar: Jag tycker att handboll är BORING, haha. Vintern är rolig ibland, men det sämsta med vintern är att man fryser så himla mycket, och jag älskar att shoppa ibland, men jag har faktiskt börjat tröttna på det :).


Postat av: Mikaela

Jag undrar hur din drömkille ser ut?

Svar: Hmm..svår fråga. Jag kan faktiskt inte svara på det :).




Hoppas att ni fick bra svar på frågorna :).

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0