Min Måndag i skolan :)

Hello! ♥
Idag började 08.00 med B-språk. Men våran Spanska lärare kom aldrig :O så "gubben" kom och vi fick göra vad vi ville den lektionen. Vi fick rita, prata och göra ingenting helt enkelt, haha soft :D. Nästa lektion var NO och vi pratde om lite olika saker som har med klimatet att göra typ och sedan läste vi en liten stund. Efter det så var det lunch och det blev potatisgratäng med kalkon. Det är en av skolans godaste maträtter :). Vi hade ungefär en timmes lunchrast och somvanligt så satt vi bara utanför klassrummet och pratade om allt och ingenting xD. Sen hade vi Svenska och idag började vi med typ någonting som heter "ÖN" och vi ska typ skriva om att man hamnar på en öde ö och det ska bli som en "saga" eller en "berättelse". Sista lektionen var bild och då skulle man ta med sig en reklam bild ur en tidning fast bara bilden ingen text och sedan så skulle man gissa vad den bilden gjorde reklam för och vissa bilder gjorde reklam för något helt annat än vad det var på bilden haha xD. Vi slutade 14.10 och då gick jag hem och åt mellis. Just nu så sitter jag i mitt rum och kollar på teve och chattar :D. Skriver väl kanske mer sedan. Pusshej sålänge! ♥

Denna bild är ritad av Maria i min klass :)<3
Denna bild är ritad av Glacier i min klass :)<3


Haha xD

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0