Lördag hos kusiner + idag

Hello! ♥

Skrev ju inte igår eftersom jag sov över hos mina kusiner tills idag.
Skriver lite kort om gårdagen.

Lördag: Jag var tvungen att gå upp 10.30 och då fixade jag mig lite. Sen så kom min morbror och min ena kusin och hämtade mig och sen åkte vi hem till dom. När jag kom hem till dom så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde men typ efter några timmar så gick vi ut till "ICA-backen" och åkte pulka, det var jätte roligt :D. Påväg hem tillbaka till dom så gick vi till ICA för Jonatan och Johanna skulle köpa godis, men jag har ju godisförbud så jag köpte inget. Vi åt ingen middag för vi hade ätit ganska mycket till lunch, så istället åt vi kräftor, räkor, mackor och lite ost & kex, mums :). Klockan 20.00 kollade vi på Robinson Karibien och efter det fixade vi iordning oss och gick och la oss, för vi var verkligen jätte trötta.

Söndag: Jag vaknade typ 10.45 och då åt vi frukost. Sen så kollade vi på teve en liten stund och efter det så packade jag ihop mina saker. 14.00 åkte jag hem och sen åkte mamma, pappa och jag till centrum och då gick vi in på kapphal och jag köpte 2 tröjor 1 par legginsjeans och så köpte jag en data mus till min data fast på Kjell & Company (bilder kommer nedanför). Sen åkte vi hem och jag satte mig vid datan, höhö. Efter ett tag kom mormor och morfar och hälsade på & vi åt banan med blockchoklad, det var jätte gott :). Nu sitter jag och gör ingenting, eller jo, jag bloggar, höhö :D.

Legginsjeans
Den ena tröjan
Den andra tröjan
Den andra tröjan igen, fast med skärpet stängd

Datamusen

Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0