Fredag, hemma idag också :(

Hello! ♥

Hemma idag igen dåra -.-. Mådde inte bra igår kväll så jag bestämde mig för att stanna hemma idag också så att jag blir helt frisk. Ville egentligen inte missa syslöjden för idag skulle det vara sista gången som jag fick väva, tills alla har gjort det :). Jag vaknade 10.20 av att telefonen ringde och det vara mamma som undrade om jag var vaken xD. Då gick jag och kollade på teve, det var "Våra Bästa År" som jag typ är beronende av nu :s. Ska snart gå ner och och göra "frukost". Åt ingen när jag vaknade och nu är jag jätte hungrig, men är inte sugen på värsta lunchen. Det var allt för nu :D.



Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Ewwe

forsi eller hur hon nu stavas, hehe.. Sa att vi kanske skulle få väva nästa vecka igen kommer inte ihåg varför :oo

2010-01-22 @ 15:05:42
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0