En helt vanlig Söndag

Sitter här i sängen och bloggar lite medans jag kollar på BROOKE KNOWS BEST som jag skrev i förra inlägget ;).
Idag har jag inte gjort någonting bara slappat och kollat på TV hela dagen. Jag gillar verkligen helger för då kan man slappa, fast LOV är fan BÄTTRE för då kan man slappa i flera veckor, annars är det ju bara i typ 2 och en halv dag typ, eftersom man går ju i skolan halva Fredagen.
Är det någon annan än jag som tycker att man inte borde gå i skolan på Fredagar?
Det tillhör ju liksom helgen och på helgerna är man ju ledig.
Ska snart gå och ta ett varmt bad, håller på att frysa ihjäl fan. Aja ska kolla klart på BROOKE KNOWS BEST nu.




Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0