Onsdag

Hejsan! ♥

Idag började vi 08.40 med idrott. Vi hade vikarie och vi körde "Dags boll". Det var faktiskt kul för jag var kvar sist i mitt lag 2 gången så jag blev bombad med bollar från andra laget, haha xD. Efter det så skulle vi egentligen ha Svenska tror jag men istället så skulle vi till ett annat klassrum och snackade med en lärare och NoF lärare om vad vi ska göra nästa Torsdag och vi skulle åka någonstans och åka skridskor tror jag, på isen på sjön. Och sen ska dom som vill få hoppa i isvak, men det skriver jag mer om nästa vecka. Till lunch blev det äcklig Kalopps, eeeeuuuuwwww. Efter lunchrasten hade vi matte och vi jobbade bara i matteboken hela tiden typ. Sedan var det dags för B-språk och jag har ju Spanska som jag har skrivit i tidigare inlägg. Det är faktiskt ganska tråkigt på lektionerna men kul med själva Spanskan :). Sista lektionen var Mentors-tid, alltså klassråd och då pratade vi lite och så. Påväg hem från skolan så gick jag och Felicia lite före dom andra som vi brukar gå med och vi flummade as mycket, haha vi skrattade typ hela tiden i typ en kvart xD. När jag kom hem så åt jag mellis och sen gick jag upp till mitt rum och gjorde det gamla vanliga alltså kollade på teve och satte mig vid datan :D. Nu har jag precis ätit middag. Det blev wook med nudlar, mums :). Skriver mer ikväll tror jag <3.




Bilder från idag:

Jag xD
Haha Felicia gjorde om en bild på henne själv xD
Felicia igen :)
Jag och Felicia :)
Felicia <3
Isabella :)<3
Isabella igen <3
Glacier, hon gömma sig haha xD<3
Jag xD
Haha Felicia :D<3

Det var allt för idag det! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0