Gårdagen! ♥

Halloj! ♥

Förlåt för att jag inte skrev någonting igår, men ni vet säkert varför, jag var i Romme och åkte skidor med skolan :D. Nu hade jag tänkt att berätta lite om gårdagen.

Fredag: Jag hade ställt väckarklockan på 04.40 och när den ringde så var jag jätte pigg, men Therese och Johanna var typ döda haha xD. När vi kom till skolan så var klockan 05.50 och bussen gick typ 06.20 ungefär. Bussresan tog 3 timmar och jag sov i 2,5 timmar i bussen haha, men jag blev jätte trött på bussen xD. När vi kom fram så fick vi som hade hyrt skidor eller snowboard, gå och hämta det och sen fick vi börja åka skidor :). Det var inte kul i början för jag frös som in i h**vete om fötterna och händerna & efter ett tag så tappade jag känseln i både fötterna och händerna. Men lite senare på dagen så blev det lite varmare och då frös jag ingenting så då lev det genast mycket roligare :D. När klockan var 14.20 så gick vi som hade hyrt utsustning, och lämnade tillbaka det, och när vi kom till bussen och skulle gå in i den så sa busschafören att bussen hade gått sönder medans vi hade åkt skidor. Eller asså det var någonting som hade fryst så det gick inte att köra bussen. Men medans vi väntade på att den "nya" bussen skulle komma så fick vi sitta i den trasiga bussen, men det var jätte kallt i den (inte lika kallt som ute men fortfarande kallt) för dörren gick inte att stänga helt för den hade också frysit -.-'.
Vi väntade i över 1 timme på att den andra bussen skulle komma, men det var faktiskt värt att sitta och frysa i över 1 timme för den "nya" bussen var mycket frächare än den trasiga. Vi såg på 2 filmer, eller jag kollade inte, var jätte trött xD. Vi skulle egentligen komma fram till skolan 19.00 men pga att den andra bussen hade gått sönder så kom vi fram till skolan 20.30 istället. Sen kom pappa och Tess & hämtade mig och Johanna vid bussen, och sen sjutsade vi hem Johanna. När vi hade gjort det så frågade pappa om jag var hungrig och det var jag, för jag hade inte ätit på hela bussresan och det tog även 3 timmar hem, så vi åkte förbi donken och köpte mat till mig.
När jag kom hem åt jag maten och sen kollade jag på solsidan för jag missade let's dance och så satte jag mig vid datan en liten stund, men jag var jätte trött så jag orkade inte blogga.

Det var lite om gårdagen det, och än en gång, fölåt för att jag inte bloggade igår. Tog tyvär inga bilder igår, men hoppas att det inte gör någonting ;).


Bjuder på en bild på mig från Mars 2009, när jag var i fjällen med familjen + grannen :D.

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0