Torsdag, en slapp dag i skolan :)♥

Hejsan! ♥

Idag har det varit en slapp dag i skolan, för killarna var inte där, dom var på någon isgrej. Först hade vi Svenska och jag och några till gick ner till biblioteket och skrev på våra berättelser om "ÖN". Vi skulle egentligen ha idrott, men eftersom våra idrottslärare var med på den dära isgrejen så hade vi musik istället, med 6a3 -.-. Till lunch fick vi typ biff med potatismos, ååå det var jätte gott :). Vi hade över 1 timmas lunchrast, najs, och efter den så skulle vi egentligen ha idrott och sen typ SO, men vi hade ingen av dom lektionerna, istället så bjöd Evelyn, klassen på glass för hon har fyllt år och medans vi åt glassen så såg vi på en 2 timmars lång film, den heter "slumdog millionaire", den var verkligen jätte bra. Rekomenderar den stort :). Vi slutade direkt efter filmen och då var klockan 13.50, men egentligen så skulle vi sluta 14.25 :). Sen kom jag hem och då satte jag mig vid datan och kollade på teve somvanligt haha :D. Det var allt för nu.


Filmen vi såg :)

Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

varför var inte ni alla på den där isgrejen?

2010-02-05 @ 11:32:33
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0