PINSAMT!

Nu ska jag berätta om en pinsam sak som hände mig när jag var på Mcdonald's i Farsta för några månader sedan.


Hon i kassan: Hej!
Jag: Hej!
Jag: En cheesburgare utan ost tack!
Hon i kassan: Alltså hamburgare?
Jag: Ehh nej, en cheesburgare utan ost.
Hon i kassan: Ja, alltså en hamburgare.
Jag: NEEJ! En cheesburgare utan ost, FÖR SISTA GÅNGEN!
Hon i kassan: Va?
Jag: Ojj, förlåt jag menade hamburgare men var helt borta.
Hon i kassan: Haha okej, då ska du få din hamburgare.


Asså ni anar inte hur pinsamt det var. Jag vågade inte gå till Mcdonald's i Farsta på jätte länge för när det där hände så kolla alla skit snett på mig och jag blev helt röd i ansiktet, haha xD


Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

sv.tack :D

2010-02-12 @ 19:52:10
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0