Natti natti ♥

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag välja vad jag ska ha för kläder imorgon och sen är det sovdags för mig. Är verkligen jätte trött och vi börjar klockan 08.00 imorgon -.-.

Kollar på Run's House, men som sagt så ska jag gå och duscha nu.

Önskar alla mina bloggläsare en god natt och lova mig 1 sak......dröm massor av söta drömmar :)♥



Kisses 'n' hugs
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte vet vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckes märke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-22 @ 14:48:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0