Måndag

Hellu! ♥

Började 08.00 idag, men orkar inte berätta om hela dagen. Jag kan berätta om sista lektionen, eller lektion och lektion...det var bild och vi fick rita fritt och ha musik på i hörlurar till mobil eller Ipod eller nåt sånt, så den lektionen var verkligen soft. Och vi slutade 10 minuter tidigare än vanligt också, najs :).
Idag var det 4 stycken som var sjuka ifrån klassen och så var 1 ledig, så hela dagen har varit ganska soft :).
Nu väntar jag på att top model ska börja.

Bilder från dagen:

Laura försöker gömma sig för kameran ^^
Isabella :)
Felicia :)
Isabella och jag ^^
Jag xD
Felicia spelar något snowboardspel :)

Juste, Felicia fyller år idag. Hon blir 13 år och nästa år fyller du fjortis, hahahaha!
Grattis Felicia! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0