Lördag kväll!

Hello! ♥

Sedan jag skrev det förra inlägget så har jag och Johanna hjälpt till att skotta bort mer snö från taket och efter det så fick vi hoppa ner från taket, ner i en jätte stor snöhög xD
Det var fett kul, för när man kom ner till snöhögen så var snön vid ens lår haha!
För några timmar sedan så kom mormor och morfar hit också, och deras hund, Petter :)

Nu sitter vi här och kollar på Crocodile Dundee 2. Jag älskar dom filmerna haha xD

Detta blir nog sista inlägget för idag.



Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

hoppas att ni har det bra i norrland!! :)

2010-02-28 @ 15:10:01
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0