Lång och seg dag!

Halloooo :D♥

Hade sovmorgon idag dåra och första lektionen var engelska -.- BORING!
Efter det hade vi musik och vi hade vikarie som fan ägde sönder en kille i våran klass, haha xD. Till lunch blev det fisk med potatis, ganska gott. Vi hade bara 30 minuters lunchrast, skit kort asså men men...
Sen hade vi NO men jag kommer inte ihåg vad vi gjorde på den lektionen, men sedan så hade vi iaf matte och vi jobbade i matteböckerna som typ vanligt. 14.30 hade vi elevensval/profil och jag har fått Svenska/So, är typ skit glad ;D. Vi slutade 15.50 istället för 16.00 och då började jag vandra hemmåt och när jag kom hem så kollade jag på top model. Asså jag missade 10 minuter av top model, värsta katastrofen!
Nu har jag precis ätit middag och jag åt risgrynsgröt, det var gott :). Ska snart öva lite på Spanska läxan som vi har tills imorgon -.-.


Alexandra Burke ft. Flo Rida - Bad Boys



Älskar den här låten, lyssnar fan på den hela tiden! ♥

Den är lite seg i början, men det får ni tåla ;)

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0