Grattis Tokata ♥

Hejsan!

Jag tänkte att jag inte ska berätta om dagen för det kanske blir lite långtråkgit om jag ska berätta varje dag, men en sak kan jag berätta och det är att vi inte hade Engelska prov idag. Asså vi skulle ju egentligen ha provet idag, men våran Engelska lärare var sjuk och hon hade provet hemma så vi hade vikarie och kollade på en jätte dålig film, den hette typ "Damernas Detektivbyrå" och jag rekomenderar den verkligen inte!
Nu kollar jag på top model och chattar med Felicia :). Yes, idag blir det tacos till middag, mums!

Juste idag fyller Tokata år, det är en tjej i min klass, så på morgonen typ 09.20 så bjöd hon klassen på tårta, det blev en prinsesstårta, och det var jätte gott bara att jag inte orkade äta upp allt för jag fick jätte mycket xD

Tårtan :)
Det som jag fick, det var mer än vad det ser ut som ;)

Filmen vi såg!


Kramiga hälsningar
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: E m m a a ♥

Fin blogg du har :)

2010-02-16 @ 00:50:43
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0