<3

Therese, vi två för alltid!<3



 Syster, du anar inte hur mycket jag älskar dig.
Jag vet att vi bråkar ibland, men det tillhör ju liksom.
Alla bråkar ju någon gång, right?
Du betyder mest för mig, och jag vet ärligt inte vad jag
skulle göra utan dig?
Du är helt underbar och du lär mig nya saker varje dag.
Jag älskar dig enormt mycket, även fast det kanske inte ser
så ut ibland.
Men nu vet du i alla fall helt säkert.


Älskar dig enormt <3

J <3 T = forever <3


Komentera här sötnos♥
Postat av: ♥ Theresé ♥

Naaw va gullig du är syster. Men oftas är du en liten JÄVEL! hahaha

älskar dig också sister<33

2010-02-22 @ 19:06:35
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0