YAY!

Yay, äntligen har jag fått tillbaka datan, är så jävla glad :D

Aja, idag var det skola somvanligt och vi gjorde inte så mycket, eller orkar inte berätta haha. Efter skolan så gick jag hem med Felicia, eller vi gick samma väg och nu ska jag berätta en jätte rolig, men samtidigt rätt läskig grej som hände: När vi gick på trottoaren så var det som en skåpbil som stog precis bredvid. Och när vi gick förbi den så var det en hund som började skälla skit mycket och jag och Felicia började skrika jätte högt & den dära hunden typ höll på ta sönder fönsterutan också, asså den var jätte stor, shit, är fortfaranade rädd haha! Och när jag & Felicia gick så började vi as garva åt det som hände och sen så såg vi 2 stycken byggarbetare som typ asgarvade åt oss, buu! :(

Nog om det haha. Kom nyss hem efter att ha varit och vaccinerat mig, för vi ska ju till Egypten i Oktober, alltså om 2 månader, fan vad nice det kommer att bli!



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0