Söndag morgon

Godmorgon!

Skrev inget mer igår bara för att jag drog till The Voice med Johanna och Adna, nice :D
Och sen så kom jag hem 23.00 och gick och la mig, var jätte trött. Haha idag när jag vaknade så såg jag att jag hade fått 7 sms av Johanna och 1 sms av Diana om jag ville följa med till Grönan idag, och så hade jag jätte många missade samtal av dom också haha, men jag vet inte om jag ska gå, för om inte Diana får tag i någon annan så blir det ojämt och hur kul är det att sitta med någon främling i typ Insane t.ex. Jaja, vi får se hur det blir.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Jennie

Hej hej, kolla gärna in på min blogg. Kram!

2010-08-15 @ 17:11:58
URL: http://jennierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0