Birka Paradise, saknar! ♥

Hejsan! <3

Nu är jag tillbaka, har liksom haft typ "dataförbud", eller jag fick sitta vid datorn, men mamma snodde det snabba internetet och då var jag tvungen att ha det sega och då har jag inte kunnat komma in i bloggen :/
Så just nu har jag fett dåligt sammvete :'(
Men jag kommer börja blogga som förut, nu igen, woohooo, bara så att ni vet, för min statistik sjunker, men jag ska inte skylla på er, det är ju helt enkelt mitt eget fel.

Nu ska jag berätta lite om mina dagar från Tisdags tills idag.

Tisdag:
Vi hade ju prao, och vi fick göra lite olika saker. När jag kom hem så kollade jag på top model ofc och efter typ 1 timme så kom pappa hem, och då åkte vi nästan direkt till Barkarby, för jag skulle kolla på skor, men såklart så hittade jag inte såna skor som jag egentligen skulle ha, men jag hittade ett annat par (bilder kommer).
Vi kom hem från Barkarby ungefär klockan 21.00, och då åt vi middag (jag vet, sent) och sen gick jag och badade, det var skit länge sen, brukar alltid duscha annars. När jag kom upp från badet så fixade jag i ordning mig och sen gick jag och la mig och kollade på teve.

Onsdag: Sista praodagen. Vi fick göra det vi hade gjort dom senaste 2 dagarna, men sista halvtimmen så fick vi göra lite vad vi ville, så jag och Felicia gosade med djuren, eftersom det var sista praodagen. När vi skulle gå hem sen, så fick vi som typ en varsin "present" fast det var till våra husdjur, Felicia har en kanin och jag har en hamster, och det var lite gott som dom kunde snaska på ^^
När jag kom hem kollade jag på top model, ovanligt haha! Sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde, vi åkte någonstans men kommer inte ihåg :/

Torsdag: Första dagen i skolan på hela veckan, men det var faktiskt ganska skönt att komma tillbaka till skolan lite + att dagen var rätt så slapp. Vi började 08.10 med Svenska typ, och då läste vi sen jobbade vi med "ÖN". Efter det hade vi NO och vi skulle bara skriva lite i NO böckerna, slappt. Till lunch blev det en jätte äcklig kycklinggryta. Asså, eeeuuww, det var verkligen disgusting. Efter lunchen så hade vi idrott, och vi körde någon bollek, kommer inte ihåg vad det var, men men....
Sista lektionen skulle vi egentligen ha SO, men istället så kollade vi på en film och så fick vi glass av våran lärare, så snällt! ^^
Jag gick lite tidigare från skolan bara för att jag skulle hinna hem och äta, packa och fixa i ordning mig bara för att vi skulle åka Birka Paradise, och vi skulle åka t-bana till båten, och vi skulle åka våran familj + två andra familjer. Båten gick klockan 18.00, men jag orkar inte berätta någonting om båtresan (men det kommer troligtvis bilder senare).

Idag, Fredag: Är det verkligen Fredag idag? :O
Det känns som om det är Lördag, men, wooohooo det är Påsklov. Vi kom hem för ungefär 2 timmar sedan, och direkt när jag kom upp till mitt rum så kollade jag på top model, missade tyvär det igår :'(
Bilder från båten kommer ju som sagt någon gång + KANSKE lite bilder från praoen ;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske gå ut en liten stund, det är ju så himla fint väder ute, men i och för sig, vad kan man göra ute nu liksom? Ingen är ju typ hemma eller har ingen lust att gå ut idag, men jag antar att jag kanske går ut på tomten en liten stund, vi får se ;)

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0