Sunny Friday

Hejhej! ♥

Idag hade vi ju sovmorgon som jag skrev och vi började ju 09.10, men även fast vi hade sovmorgon så ställde jag om min väckarklocka 3 gånger! :O
Johanna var sjuk idag, och Hanna hade musikprofil på morgonen så jag fick gå själv till skolan idag, men det var faktiskt skönt att gå helt själv, jag gick i min egen takt, alltså segt, och njöt av solen medans jag lyssnade på lugn musik i hörlurarna.

Första lektionen var Svenska och då läste vi bara och jag läser ju den dära boken Nicole Richie, sanningen om diamanter och den är så himla bra. Sen så hade vi matte och då gick vi igenom våran matteläxa för den här veckan, den som skulle lämnas in igår, och sen fick vi veckobrev och sånt. Sen så åt vi lunch och vi var dom första i matsalen, så det var bara våran klass dära i typ 15-20 minuter, så lugnt och skönt. Efter lunchrasten så hade vi slöjd och jag har ju syslöjd, och jag håller på göra en strandklänning. Sista lektionen var Engelska, men vi jobbade ingenting i böckerna, vi läste hela den lektionen också. Det är ju någon bokdag idag, som jag inte vet vad den heter, haha.

Nu sitter jag och väntar på att top model ska börja, medans jag dricker en kopp varm choklad med grädde! ^^


Tog bilden nyss, lite muppig men vad gör det! ^^

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :) Kika in!

2010-04-23 @ 16:54:37
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

hej allt bra med dig idag då?:D

2010-04-23 @ 18:23:41
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0