Romme igår

Hejsan!

Förlåt för väldigt dålig uppdatering, men igår så var jag tvungen att gå upp klockan 05.30, men trött som jag var så sov jag till 05.50. Sen åkte jag, pappa, syrran, victoria och Victorias pappa, till Romme och åkte skidor. Det var så himla sjukt kul. Har inte kunnat åka med familjen det här året (vi åker typ varje år), men det är bara för att mamma har opererat foten så hon kan inte få ner hennes fot i en pjäxa, men men....vi åker nog nästa år som vanligt. Vi kom hem typ 20.30 ungefär, det tar ju 3 timmar att åka hemifrån till Romme.
I bilen så kollade jag, Therese och Victoria på Hitta Nemo. Men ungefär efter halva filmen så somnade vi x)

Idag när jag vaknade så mådde jag jätte illa och hade ont i magen, men gick ändå upp, eller rättare sagt, jag gick ner, till vardagsrummet och kollade på teve. Jag kollade först på Våra bästa år och sen kollade jag på top model. Jag är typ magsjuk, jag har kräkts 2 gånger, så himla sjukt jobbigt, för det smakar så illa i munnen efter, och så har jag lite feber :/
Men nu ska vi inte prata om sånt. Just nu kollar jag på Brooke knows best och ska nog kanske gå upp och äta någonting. Har inte ätit sen igår kväll, men jag är inte direkt hungrig.
Skriver kanske inte på ett tag, men det är bara för att jag inte orkar sitta vid datorn!


Komentera här sötnos♥
Postat av: Theresé

Du kollar för mycket på tv, det är därför du är sjuk!!!!!

2010-04-05 @ 22:34:29
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0