Onsdag?

Hejsan! ♥

Idag började vi 08.10 med idrott, men jag hade glömt bort att vi hade idrott idag så jag hade inte tagit med mig några idrottskläder och då kunde jag ju inte vara med. Sen så hade vi Svenska och då hade vi provet, och jag hoppade över 2 saker som jag verkligen inte fattade, och det gjorde så att jag gick ett poäng från att få G, men jag kämpade inte så mycket med provet eftersom jag ville göra omprov. Aja hur som helst så hade vi lunch efter det men det ända jag åt var 1 macka, för det blev typ pasta carbonara, eller hur det stavas, och jag mår illa när jag ser den maträtten och jag mår till och med illa bara jag hör ordet och det är så himla äckligt :S
Sen så hade vi matte, så himla kul, jag älskar matte för er som har missat det! xD
Efter det så hade vi B-språk, snark, det är så himla tråkigt och varje gång så håller jag på att somna på dom lektionerna, hehe. Sista lektionen hade vi "tjejsnack", vet faktiskt inte varför det heter så, det låter lite...hmm...vad ska man säga....det låter lite omoget på nåt sätt xD

Nu kollar jag på top model ofc, liksom ett av dom bästa programmen EVER!!!
Slänger in ett inlägg lite senare.


Americas Next Top model säsong 11 ♥

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0