OMG! :O

Shit, nu har det precis spöregnat, åskat och blixtrat. Jag absolut hatar blixtrar, och det enda jag hatar med åskan en bullret. Haha, min söta hamster vaknade och typ undrade vad som hände när det började bullra skit mycket. Naw så söt hon är ^^
Nu har jag precis ätit middag, ja, jag vet, ganska sent men har inte haft tid. Och snart så ska vi nog äta lite "efterrätt" för mamma har precis bakat en sockerkaka, mums! ^^


Hihi, Pärla har hittat ett nytt gömställe....i min mössa, tur att jag ändå inte använder den mössan längre! ^^


Komentera här sötnos♥
Postat av: Theresé

Så söt hon är!

2010-04-29 @ 21:56:13
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
Postat av: Adna

Vad söt hon är!:D

2010-04-30 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0