Torsdag, en lugn dag i skolan

Sorry för att jag inte skrev när jag kom hem från skolan, men jag gick direkt till teven och kollade på top model, som började klockan 4 och slutade klockan 5.

I skolan idag skulle vi egentligen ha Svenska, Svenska igen, NO, idrott och SO, men vi hade Svenska hela dagen förutom idrotten. På Svenskan läste vi ur våran bok och sen skulle vi typ hitta 15 svåra ord i den bokenb och skriva ner dom orden i ett skrivhäfte, sen skulle vi kolla i en ordbok vad dom orden betydde, och skriva ner det.

På idrotten körde vi först att vi skulle kasta frispey (STAVNING?) till varandra, sen typ skulle vi köra en annan sak, kommer inte ihåg vad det heter och det är jätte komplicerat att förklara. Till lunch blev det jätte äcklig köttfärssås med äckligt fullkorns spaggetti, så jag åt nästan ingenting, och när jag kom hem var jag skit hungrig.

Föresten...vad tycker ni om min nya bloggdesign?
Jag tycker att den blev skit fin. Det var syrran som gjorde den, för när jag gör så blir det nästan aldrig bra *har så dålig fantasi*.

Ska nog gå ner och ta en macka eller nåt, sen vet man aldrig om jag skriver senare ;).

Akon Feat. David Guetta - Sexy Bitch


Kramizzar // Jennifer ;)<3

Komentera här sötnos♥
Postat av: jenni

haha sööt du ee ;)

2009-09-03 @ 20:22:35
URL: http://jjenniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0