Torsdag :)

Hajsen svajsen :D
Idag i skolan hade vi först svenska läsning, och sedan svenska skriv. Efter det hade vi kort rast ochn sedan hade vi NO. Till lunch blev det jätte äcklig mat, så jag åt bara en macka till lunch. Inte så bra men så är det. Efter lunchrasten hade vi idrott, och vi körde skeppsbrott och sedan som avslutning körde vi killerboll :). När idrotten var slut och vi hade fixat oss, så hade vi sista lektionen och det var SO. Och idag så hade vi SO prov om Buddhismen och jag hade inte läst på så mycket så det var ganska svårt, men det gick bra ändå :). När jag kom hem gjorde jag mellis och gick upp till mitt rum och satte på teven, medans jag åt. Haha jag är typ största teve nörden, asså det finns alltid någonting att kolla på, haha :D.
Nu sitter jag och skriver i bloggen och äter mandarin eller är det klementin eller satsumas. Asså jag tycker att det är så j*vla dumt att dom har olika namn på frukter som ser EXAKT likadana ut. Tycker inte ni samma sak?
Om någon vet vad det är för skilnad på mandariner, klementiner och satsumas, så skriv järna i kommentarer, för jag vill veta vad det är för skilnad :).
Ska snart måla naglara och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kolla på teve antagligen, hahah :D.
Puss och kram skumbanan // Jempa :)<3


Jag och syrran i liften i Fjällen :D<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0