Inte bloggat på LÄNGE!!!!

Nu har jag inte bloggat på skit länge, jag måste skärpa mig. Men jag har haft dataförbud i över 1 månad och sen har jag vart i Egypten i 2 veckor också, jag kom hem i Tisdags. Nu måste jag börja blogga oftare, men kanske inte varje dag.




Idag har jag vart i skolan. Första lektionen var Svenska och sen hade vi prov på Hinduism. Det var as svårt. Till lunch fick vi Thaisoppa, det var så j*vla gott :). Efter lunchen och lunchrasten så skulle arsta badet och ha simprov på idrotten. Vi skulle öva livräddning, det var jätte kul. Vi slutade direkt efter simningen, kvart i 2 och då gick jag hem och kollade på teve, sen sov jag en liten stund tills telefonen ringde. Nu har jag precis ätit middag. Det blev pannkakor, mums!!! :). Just nu kollar jag på teve, är inne på fb och chattar lite på msn.

Puss O kram // Jennifer :)<3



Johanna, Amie, jag och Diana <3

Kommer ihåg den dagen så väl :)<3 Kommer aldrig glömma den :)<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: anna

varför hade du data förbud ?puss

2009-11-09 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0