Fredag, Norge :)

Helluusan alla :)<3
Idag i började vi 09.10 i skolan med svenska. Efter svenskan hade vi matte och sen hade vi lunch. Till lunch fick vi pannkakor, raggmunkar eller potatisgratäng med skinka, och jag tog såklart potatisgratäng med skinka. Vi började igen 11.20 efter lunchrasten, med slöjd och jag har träslöjd. Jag blev klar med min hylla (kommer inte lägga upp en bild på den, för den blev inte så jätte bra), och så började jag på en sak som man kanske kan ha servetter i, och när jag blir klar med den så kanske jag lägger upp en bild på den, asså om jag kommer ihåg och om den blir bra. Sista lektionen var engelska *BOOOOOOOORIIIING* och sen slutade vi klockan 14.00 istället för 14.05, hehe. Just nu kollar jag på teve, skriver i bloggen, chattar och packar, för vi ska till Norge i helgen och fira kusinen som har fyllt 1 år (GRATTIS). Men jag kommer hem på Söndag och jag kommer inte kunna blogga på hela helgen, bara så att ni vet och jag kommer inte kunna sms:a eller ringa för mobilen funkar inte dära.



Jag efter skolstarten :)

Pussar och kramar // Jennifer :)<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: isabella

JA visst var det;D

Men nu ska jag ju börja i din klass... så....

2009-11-06 @ 19:25:57
URL: http://isvm.blogg.se/
Postat av: Maria<33

söt blogg <3

2009-11-20 @ 22:13:24
URL: http://mfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0