Min helg + idag :)

Hejsan :)<3
Förlåt att jag inte har skrivit på länge, men jag ska försöka att komma igång med skrivandet och försöka skriva varje dag :). Nu ska jag berätta lite om min helg.

Lördag: Jag vaknade typ klockan 9 och satte mig vid datan, och då var Johanna inne så jag började chatta med henne och vi  bestämde att vi skulle gå på bio och se New Moon. När båda hade fixat iordning sig så åkte pappa och jag och hämtade Johanna hemma hos henne och sen åkte vi till Heron City och köpte biljetter till filmen så att inte platserna skulle ta slut. När vi var klara med det så åkte pappa hem och jag och Johanna gick runt lite i Heron tills klockan var typ 20 över 2, då gick vi och köpte snacks och dricka, sen gick vi in till bio salongen och väntade på att filmen skulle börja. Filmen var skit bra och jag vill se den snart igen :). När vi kom hem åt vi middag, sedan gick vi upp till mitt rum, kollade på teve och kollade lite i skolkatalogen. Innan vi gick ovh la oss så kollade vi på I taket lyser stjärnorna och den slutade typ 01.00.

Söndag: Vi vaknade typ halv 11 och då gick vi upp och åt frukost. Sen Hade vi tråkigt så vi gick till centrum och kollade i lite affärer. Vi gick till Kapphal och jag brukar aldrig hitta några kläder dära, men bara för att jag inte hade några pengar med mig så hittade jag jätte mycket kläder som jag ville prova. Så jag och Johanna gick tillbaka hem till mig och jag hämtade pengar, sen gick vi tillbaka till centrum och jag provade kläderna som jag hade sett :). Sen skulle Johanna hem och till middag åt jag kroppkakor.


Provade ett par jeans också, men glömde att ta bild på dom ;)

Idag: Jag gick upp klockan 06.00 idag för att hinna duscha. Vi började klockan 08.00, men jag, Hanna och Evelyn stod skolpoliser idag så jag var tvungen att gå upp tidigt. Första lektionen var B-språk, jag har Spanska, det är jätte kul :). Efter B-språket så hade vi typ tyst läsning, fast nästan alla i klassen skulle ta svininfluensasprutan, men jag och en annan tjej i klassen tog den inte. Det är bara onödigt. Till lunch fick vi korvstroganoff med ris, det var helt okej faktiskt :) och på lunchrasten satt vi i korridoren och pratade somvanligt. Nästa lektion var svenska, igen, då hade vi 1X2, och jag tror att jag fick 8 rätt av 10 :). Sista lektionen var bild och då fick man rita fritt om man ville och jag typ ritade blommor och hjärtan i min ritbok, men det blev jätte fuult för jag är sämst på att rita, haha. När jag kom hem så åt jag mellis och pluggade lite, för jag har 4 prov den här veckan, och jag ska göra 2 prov imorgon (engelska och matte), 1 prov på Onsdag (NO) och 1 prov på Torsdag (SO) -.-. Just nu sitter jag vid datan och kollar på teve medans jag pluggar och har precis gjort klart matteläxan :).

Skriver kanske imorgon, får hoppas det iaf ;)

Kramizar // J :)<3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0