Lördag<3

Helluu bloggen<3
Idag har jag sovit ganska länge. När jag hade fixat i ordning mej åkte jag,mamma,pappa och Theresé å skulle handla. Först åkte vi till Nuevo,en klädaffär,sen åkte vi till åkersstyckerbruk och skulle kolla på skor,men vi hittade inga,efter det åkte vi till hedlandet och där köpte jag ju dom där legginsarna och den där gosedjurshunden som jag skrev i förra inlägget. Aja när vi hade vart där åkte vi runt lite Mariefred,asså omg det är skit fint där. Sen åkte vi tillbaka till husvagnen och jag provade mina leggins,dom satt perfekt. Efter det gick jag ner till mina kusiner och dom ville att jag skulle var med dom och leka burken så jag va det *hehe* :) . Sen skulle jag gå upp till våran husvagn lite senare och äta middag,det blev köttfärssås och spaghetti (eeeeeeeeuuuuww). Efter vi hade ätit gick jag in i husvagnen och satte mej vid datan. Nu ska jag kolla på en film med min syrra och våran kompis Mathilda,så jag kan inte blogga mer,men jag skriver kanske mer imorgon.

Pussar och Kramar till alla mina bloggläsare // Jennifer<3


 Me <3

Komentera här sötnos♥
Postat av: Diana

vilken film kollade ni på ? :)<3

2009-05-24 @ 12:57:30
Postat av: Jennifer

Som man bäddar.....



Den e skit bra :)<3

2009-05-24 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0