En vanlig Måndag i skolan...<3

Tjohej bloggen<3
Idag har jag vart i skolan. Vi hade engelska på morgonen,skit tråkigt. Till lunch fick vi fiskbullar (eeeeeuuuuuuwww),asså det är skit äckligt.  Efter lunchen hade vi musik,och jag å Johanna spelade synt. När musiken va färdig hade vi svenska. Jag,Hanna och Sofia gick till skolans bibliotek. Jag skulle göra färdigt en uppgift,och när jag va klar med den så bloggade jag lite som ni redan vet. Nu sitter jag i mitt rum,kollar på teve,chattar och bloggar. Men jag har inget mer att skriva om just nu. Jag kanske skriver mer ikväll.

Pussar och Kramar till alla // Jennifer <3








Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0