Skolavslutning<3:D

Hejsan bloggen<3
Idag va jag i skolan,först kom vi till klassrummet och där fick vi våra intyg av våran lärare. Efter det gick vi till matsalen och åt lunch det blev nån typ pannbiff med sås och potatis,aja när vi hade ätit gick vi till farsta gymnasium,där va det konsert och efter den gick jag,Hanna,Johanna,Diana,Cecilia,Amie och Sofia till donken och åt. Jag,Diana,Johanna och Amie gick tillbaka till skolan för Amie skulle hämta hennes väska i hennes skåp och Hanna,Cecilia och Sofia gick hem till Hanna för att hämta filmen. Aja,när vi hade hämtat Amies väska gick vi ner till röda korridoren och tog lite bilder,vi tog också lite bilder när vi va påväg hem till Cecilia :). När jag kom hem sen lite senare gick jag upp till mitt rum,kollade på top model och satte mej vid datan. Mamma kom nyss hem och hon hade köpt Twilight boken "Om jag kunde drömma" den första boken :D. Nu ska jag snart äta middag (det blir pannkakor) :). Så hejdå,skriver kanske mer ikväll. PUSS<3

Om ni läser det här Amie,Diana och Sofia. Kommer sakna er enormt myckeeeeee,ÄLSKAR ER TJEJOR<3



Röda korridoren<3 :D

I skolan :)


Glömde skriva att vi tog gruppfoto i klassrummet också<3


Amie och jag påväg till Cissi<3


Amie <3 Jennifer = vi forever<3

Filmen vi såg :)

Boken jag fick :D<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: Cecilia

Vi måste göra om det fast med chips och läsk och en bra film...



I MISS YOU!





LOVE CECILIA <3

2009-06-10 @ 13:57:26
URL: http://rocktjejen.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Jaa,det måste vi :)



I MISS YOU TO<3

2009-06-10 @ 14:25:43
URL: http://smmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0